Συγκριτική Μελέτη της Δομής των Εκπαιδευτικών Συστημάτων στην Ευρώπη.Συγκριτική μελέτη της δομή των εκπαιδευτικών συστημάτων 18 Ευρωπαϊκών χωρών (Αυστρία, Βέλγιο (Γαλλική Κοινότητα), Βέλγιο (Φλαμανδική Κοινότητα), Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Πορτογαλία, Σκοτία, Σουηδία και Φινλανδία) για το έτος 2004. Επίσης παρέχονται πολύτιμοι συγκεντρωτικοί πίνακες ως καταστάλαγμα της μελέτης των εκπαιδευτικών συστημάτων της κάθε χώρας. (50 σελίδες)Τσιατούχας Αρης, Μήτση Αργυρώ - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο - Αθήνα 2005Προγράμματα Σπουδών Χωρών της Ευρώπης για την Ανώτερη Δευτεροβάθμια ΕκπαίδευσηΑναλύεται η δομή των προγραμμάτων σπουδών εννέα Ευρωπαϊκών χωρών (Γαλλίας, Γερμανίας, Ελβετίας, Ιρλανδίας, Ηνωμένου Βασιλείου, Ισπανίας, Ιταλίας, Κάτω Χωρών και Σουηδίας) για την περίοδο 2001-2004. Επίσης παρέχονται πολύτιμοι συγκεντρωτικοί πίνακες ως καταστάλαγμα της μελέτης των εκπαιδευτικών συστημάτων και των προγραμμάτων σπουδών της κάθε χώρας.(90 σελίδες)Τσιατούχας Αρης, Μήτση Αργυρώ - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο - Αθήνα 2005Δομή και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Συστημάτων στην Ευρώπη.Αναλύεται η δομή των εκπαιδευτικών συστημάτων 20 Ευρωπαϊκών χωρών (Αυστρία, Βέλγιο (Γαλλική Κοινότητα), Βέλγιο (Φλαμανδική Κοινότητα), Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Κύπρος, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Πορτογαλία, Σουηδία και Φινλανδία) για την περίοδο 2001-2002. Επίσης παρέχονται πολύτιμοι συγκεντρωτικοί πίνακες ως καταστάλαγμα της μελέτης των εκπαιδευτικών συστημάτων της κάθε χώρας. (135 σελίδες)Τσιατούχας Αρης, Μήτση Αργυρώ - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο - Αθήνα 2004Δομές των εκπαιδευτικών συστημάτων και των συστημάτων επαγγελματικής κατάρτισης στην ΕυρώπηΑναλύεται η δομή των προγραμμάτων σπουδών δέκα Ευρωπαϊκών χωρών (Αγγλίας (2003), Γαλλίας (1999), Γερμανίας (2002-2003), Δανίας (2002), Ελλάδας (2003), Ισπανίας (2003), Ιταλίας (2003), Κάτω Χωρών (2001), Σουηδίας (2001) και Φινλανδίας (2003)). Επίσης παρέχονται πολύτιμοι συγκεντρωτικοί πίνακες ως καταστάλαγμα της μελέτης των εκπαιδευτικών συστημάτων και των προγραμμάτων σπουδών της κάθε χώρας.(225 σελίδες)Τσιατούχας Αρης, Μήτση Αργυρώ - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο - Αθήνα 2005Το ανεξάντλητο εύρος της διδασκαλίας.Στο αναρτημένο αρχείο didacdocMis.pdf συγκρίνουμε την σημερινή διδακτική στρατηγική με εκείνην που επικρατούσε εκατό και πλέον χρόνια πριν.(12 σελίδες)Τσεκούρας Στέλιος, Φυσικός - Αθήνα 2010Δημιουργική Σκέψη : https://atsiato.sites.sch.gr/ Τσιατούχας Άρης